A nap fotója: ennél jobb Tesla utánfutót ki sem lehetne találni
Ha fogytán a telepek töltöttsége, akkor gyorsan munkára fogható a nap energiája.
Ha fogytán a telepek töltöttsége, akkor gyorsan munkára fogható a nap energiája.
Elon Muskék továbbra is úgy égetik a pénzt, mintha végtelen mennyiségben állna nekik rendelkezésre.
Oroszországban jelenleg lényegében a zéróhoz közelít az elektromos autók iránt mutatott érdeklődés.
A brit Bhavesh Patel túlságosan lazára vette a figurát az autóban, pechjére valaki le is videózta őt.
Ha a technológia elterjed, az jelentős lökést adhat az elektromos autózásnak.
A Volvó XC40-nel szoros rokonságot ápoló ígéretes kínai járgány és társai már az öreg kontinensen (is) fognak készülni.
Az aktuális X3-asra épülő új divatterepjáró 100 százalékban elektromos meghajtással rendelkezik.
Az apró városi kisautókba hamarosan már csak és kizárólag villanymotorokat fognak szerelni.
A nemrégiben leleplezett új kínai elektromos autó már nagyon közel áll ahhoz, hogy beinduljon a sorozatgyártása.
A japán prémium márka hamarosan elő fog rukkolni egy tisztán elektromos hajtásláncú új autóval.
A német márka a dízelbotrányt feledve mihamarabb az új elektromosautó-korszakra kíván fókuszálni.
Ha valami napjainkban abszolút nem trendi, az a dízelfüst, és ez a járgány bizony nem keveset juttat a levegőbe belőle.
Átlagosan mintegy 5000 eurót, nagyjából másfél millió forintot lehetne egy-egy jármű üzemeltetésén spórolni, ha elfogadják a tervezetet.
Elon Muskék tisztán elektromos hajtásláncú crossovere várhatóan már jövőre be fog mutatkozni.
Ebbe az új kompakt divatterepjáróba tulajdonképpen már kormány és pedálok sem kellenének.
A napokban megkezdik az osztrák főváros első önjáró elektromos autóbuszának tesztelését. A sofőr nélküli buszt először a bécsi közlekedési vállalat, a Wiener Linien leopoldaui garázsában próbálgatják, majd ősztől tesztelik forgalomban. Menetrendszerűen 2019-től szállíthat utasokat.
A jövő szezontól újabb két erős európai gyártó csatlakozik az elektromos autók Forma–1-éhez.
Az unió 2020-ig befejezné a Central European Utra Charging nevű projektet, ami Magyarországot is jelentős mértékben érinti.
Majdnem négy hónapot kellett várni arra, hogy a független európai szervezet, azaz az EuroNCAP közzétegye 2018 első töréstesztjét. Igaz, az eredményt már a szigorúbb feltételek alapján számolták ki.
Az eRoadArlanda fejleszésének köszönhetően az elektromos autók menet közben, az aszfaltból nyerik ki az elektromos áramot, így gyakorlatilag tölteni sem kellene megállni.